Zwroty i reklamacje

Zwrot zamówienia

 

Jeśli z jakiegoś powodu pragniesz zrezygnować z zamówienia, to daj mi o tym znać. Nie musisz podawać powodu rezygnacji, ale będę wdzięczny jeśli to zrobisz, abym w przyszłości mógł ulepszyć produkty oraz obsługę klientów. Na zgłoszenie zwrotu masz czas przez 14 dni od dnia odbioru zamówienia od przewoźnika. Zgłoszenia możesz dokonać na dwa sposoby:

 

  • Wyślij oświadczenie w wiadomości e- mail na adres: crystalline.obsession@gmail.com, następnie odeślij przesyłkę na adres firmy podany poniżej. Masz na to 14 dni od dnia zgłoszenia chęci zwrotu i pokrywasz koszt przesyłki zwrotnej.
  • Wyślij oświadczenie w formie pisemnej wraz z zwracanym produktem na adres: Orion Jakub Kalinowski, ul. Jodłowa 25, 05-806 Granica, z dopiskiem ZWROT. 

 

W przypadku zwrotu zamówień indywidualnych zastrzegam sobie prawo do zatrzymania zaliczki na pokrycie poniesionych przeze mnie kosztów związanych z przystąpieniem do jego realizacji. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktów, jeśli powrócą do mnie niekompletne lub uszkodzone. Zwrotu środków dokonam nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia Twojego oświadczenia lub zwrotu produktów. 

 

Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów odnajdziesz w REGULAMINIE

 


 

Reklamacja zamówienia

 

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt posiada ukryte wady możesz złożyć reklamację, korzystając z jednego ze sposobów wymienionych poniżej. Będę wdzięczny jeśli zawżesz w niej informacje na temat zwracanego produktu oraz na jaką rekompensatę liczysz (zwrot środków, obniżenie ceny produktu, naprawa), ułatwi mi to rozpatrzenie Twojej reklamacji i podjęcie decyzji zadowalającej obie strony. W przypadku zwrotu reklamowanego produktu zwrócę Ci jego koszt wraz z kosztem przesyłki zwrotnej.

 

  • Skontaktuj się drogą pisemną na adres: Orion Jakub Kalinowski, ul. Jodłowa 25, 05-806 Granica

  • Wyślij wiadomosć poprzez e-mail – za pomocą poczty elektronicznej na adres: crystalline.obsession@gmail.com

  • Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówienia, to skontaktuj się ze mną. Zamówię wtedy kuriera, który w dogodnym dla Ciebie terminie odbierze przesyłkę, a ja pokryję jego koszty. Oczywiście możesz także wybrać inny sposób dostawy zwracanej ceramiki.

 

Nie później niż w przeciągu 14 dni od dnia zgłoszenia Twojej reklamacji rozpatrzę ją i poinformuję Cię mailowo o decyzji. W przypadku reklamacji przedmiotu uszkodzonego przez dostawcę pomocny będzie protokół szkody sporządzony w obecności przewoźnika, dlatego proszę dokładnie obejrzyj przesyłkę przy jej odbiorze. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Cię na znaczne niedogodności, to na Twoje żądanie obniżę cenę albo w przypadku odstąpienia od umowy zwrócę pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.

 

Więcej informacji o reklamacji odnajdziesz w REGULAMINIE

Ważne: moja strona wykorzystuje pliki cookies. Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania mojego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący ze mną reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuję